המוו הראשון שלי Lite


המוו הראשון שלי Lite
Download on the AppStore Click here to request a review of this app

  • App Store Info

Description

כאחת האפליקציות הראשונות של ילדיכם חשוב שתכירו את האפליקציה המפתיעה והיצירתית הזו המהווה שילוב מדהים של בידור ולמידה. מדובר באפליקציית חובה לכל ילד (מומלץ במיוחד לגילאי חצי שנה עד שלוש).
עם שלל מסכים מרהיבים ובכיכובן של 36 דמויות צבעוניות של בעלי חיים ידידותיים, ייהנה ילדכם ממשחק חינוכי ומרתק שיעודד את החשיבה שלו ויתרום לפיתוח יכולותיו המוטוריות.
למשחק שלבים שונים כאשר בכל שלב מופיעים בזה אחר זה בעלי חיים מוכרים וצבעוניים האופייניים לאותה סביבת מחיה, בעל חיים אחד בכל פעם. החיה "מטיילת" באזור המחיה שלה וברגע שלוחצים עליה דמותה גדלה, מתמקמת במרכז המסך ומשמיעה את הקול האופייני לה. לאחר מספר שניות אותה חיה נעלמת ואחרת מגיעה במקומה.
בכל אחת מסביבות המחיה ייתקל ילדכם בדמויות מוכרות: הוא יפגוש את הג'ירפה בג'ונגל, את הפרה בחווה, את הדולפין בעולם המים ועוד.
מטרת המשחק, מעבר להיכרות הראשונית עם עולם החי, היא פיתוח יכולת הריכוז והמיקוד בדמות אחת בלבד, יכולת שאותה יצטרך ילדכם להפגין בעתיד בסיטואציות רבות ומגוונות. חשוב לציין כי תוך כדי משחק, בזמן שהילד נהנה מהצבעים, מהצלילים ומהדמויות הססגוניות, הוא גם מפתח את יכולותיו המוטוריות.
מדובר במשחק פשוט אך בעל השפעה רבה הן על יכולתו של המשתמש הצעיר לזהות דמויות ולהגיב אליהן והן על יכולתו לשלוט בכף ידו, באצבעותיו ובעוצמת הלחיצה על המסך.
אם כן, למשחק כמה פונקציות עיקריות:
היכרות עם עולמן של החיות
חיזוק הקשר שבין העין לבין היד
הבנת הקונספט פעולה - תגובה
פיתוח היכולת להתמקד באובייקט יחיד ולהעניק את מלוא תשומת הלב והריכוז לפעולה אחת ספציפית.
אנו ממליצים להורים לקחת חלק פעיל במשחק, לשאול את הילד שאלות בנוגע לדמויות וגם, כמובן, לשים עין על המכשיר...

.תיאור האפליקציה נכתב בלשון זכר אך מיועד כמובן לשני המינים*

Baby's First Moo - הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

Screenshots

Screenshot 1 of 5 Screenshot 2 of 5 Screenshot 3 of 5 Screenshot 4 of 5 Screenshot 5 of 5