צרפתית למתחילים | פרולוג


צרפתית למתחילים | פרולוג
Download on the AppStore Click here to request a review of this app

  • App Store Info

Description

קורס זה מיועד לכל מי שמעוניין ללמוד צרפתית החל מהרמה הבסיסית ביותר, או מי שיש לו ידע בסיסי אך רוצה להבין יותר את הדקדוק ולארגן את ידיעותיו.
הצרפתית היא שפה בעלת מורשת עשירה ומפוארת, לשונם של פילוסופים גדולים כרוּסוּ, דקארט ומונטסקייה, של האנציקלופדיסטים החשובים דידרו וד'אלמבר ושל סופרי מופת כבלזק ופלובר. היא הייתה לשונן של האליטות באירופה ושלטה בכיפה בתחומי הדיפלומטיה עד אמצע המאה העשרים.
בימינו מעמדה של הצרפתית כשפה בין-לאומית מרכזית הולך ונדחק מפני האנגלית אך היא עודנה אחת משלוש השפות הבין-לאומיות הנלמדות בכל היבשות, ואחת משש השפות הרשמיות של ארגון האו"ם. צרפתית היא השפה התשיעית בדירוג השפות המדוברות ביותר בעולם. הפרנקופונים, כלומר, דוברי הצרפתית, מונים כמאתיים מיליון איש ברחבי העולם. בישראל לבדה יש יותר מחמש מאות אלף דוברי צרפתית, כשמונה אחוזים מכלל האוכלוסייה.
בכל שיעור בקורס ניתן למצוא נושא בדקדוק לצד דיאלוג ואוצר מילים במגוון נושאים הנוגעים לחיי היום-יום. אך יש לזכור כי לימוד שפה כולל גם הכרת תרבויות שונות ומנהגים שונים, ועל כן כולל הקורס גם מידע על מנהגים ותרבות בצרפת. כמו כן, מופיעים בכל שיעור תרגילים שכדאי מאוד לעשותם על מנת לבסס את הידע. בסוף השיעור מופיעים פתרונות התרגילים, ובאמצעותם ניתן לבדוק אם ענית ופתרת נכון.
סרטי הווידיאו המלווים את הקורס נועדו לסייע לך בתהליך הלימוד. נוסף על כך שהם יאפשרו לך לשמוע את ההגייה הנכונה, ידוע כי שמיעת המילים והמשפטים היא שיטה בדוקה לזכירה טובה יותר.
נושאי הדקדוק השונים נלמדים באמצעות התרגילים שבאים מיד לאחר ההסבר העיוני. תרגילים אלו נקראים ומתורגלים רובם גם בווידיאו בעזרת הקריינים ומשמשים ציון דרך חשוב עבורכם, הלומדים, לבחינה ולהערכה עצמית באם אתם שולטים בחומר הקיים ומוכנים לעבור לנושא או לשיעור הבא.

רשימת השיעורים הנלמדים ותוכנם:
בשיעור 1 נלמד: לנסח מודעת חיפוש באינטרנט; לתאר את עצמי: שם, גיל, אזרחות, עיסוקים (מה אני לומד), מקום מגורים וידיעת שפתן
בשיעור 2 נלמד: לספר על עיסוקים ותחביבים; לנסח שאלה; לספור עד 30; ימי השבוע; לשאול מה גילו של אדם
בשיעור 3 נלמד: לנהל שיחה בטלפון; לקבוע מועד לפגישה; "מה השעה?" לשאול ולענות
בשיעור 4 נלמד: לשאול איך מגיעים ל...; להסביר איך מגיעים ל...; להתמצא ברכבת התחתית (המטרו) של פריז
בשיעור 5 נלמד: לקנות בחנות (בגדים, נעליים); לתאר בגדים ונעליים (סוג, מידה, צבע); לקנות כרטיס לקולנוע
בשיעור 6 נלמד: להביע דעה: מה אני אוהב ומה לא; מה אומרים במסעדה: להזמין מתפריט; לדבר עם המלצר; לבקש את החשבון; שמות של מאכלים ומשקאות
בשיעור 7 נלמד: לארוז מזוודה;לתאר בגדׁ (סוג, צבע, חומר); לחפש חפץ שאבד; לתאר חפץ
בשיעור 8 נלמד: להזמין כרטיסים לרכבת; לשלם באמצעי תשלום שונים; להפקיד את המזוודות בתא לשמירת חפצים; חודשי השנה; אמצעי תחבורה
בשיעור 9 נלמד :לתאר תחושות גוף (כאב); חלקי הגוף;לבקר אצל הרופא; לקנות תרופות בבית המרקחת
בשיעור 10 נלמד : נימוסים צרפתיים;שפת הפרחים; הנשיקה הצרפתית
בהצלחה ולימוד מהנה!

אנו מקווים כי תוכל למצוא בקורס זה תועלת וגם הנאה,
בהצלחה!

What's New in Version 2023.11.23

Visualization Enhancements

Screenshots

Screenshot 1 of 20 Screenshot 2 of 20 Screenshot 3 of 20 Screenshot 4 of 20 Screenshot 5 of 20 Screenshot 6 of 20 Screenshot 7 of 20 Screenshot 8 of 20 Screenshot 9 of 20 Screenshot 10 of 20 Screenshot 11 of 20 Screenshot 12 of 20 Screenshot 13 of 20 Screenshot 14 of 20 Screenshot 15 of 20 Screenshot 16 of 20 Screenshot 17 of 20 Screenshot 18 of 20 Screenshot 19 of 20 Screenshot 20 of 20