איטלקית למתחילים | פרולוג


איטלקית למתחילים | פרולוג
Download on the AppStore Click here to request a review of this app

  • App Store Info

Description

קורס זה נכתב ונערך לפי מיטב המסורת שלנו בפרולוג במיוחד לצורכי דוברי השפה העברית עם שפע של הסברים בעברית, לצד פירושים, תרגומים ודרכי פתרונות - לאורך כל שלבי הלימוד. הקורס נערך במיוחד לצורכי לימוד עצמי. קיראו את ההקדמה שלהלן ועיבדו לפי שיטת הלימוד המומלצת שלנו. זה כדאי... ההצלחה מובטחת!

המיוחד בקורס זה בכך שהוא משקף את האיטלקית העכשווית המדוברת כיום בעולם - על כן הדגש בו החל מן השיעור הראשון הוא על קליטת אוצר מלים חדש ועל יכולת ניהול שיחה, לצד חיזוק היסודות התחביריים והדקדוקיים בשפה, שבלעדיהם... פשוט אי אפשר!

הקורס מלווה בסדרת סרטי וידיאו עם יותר מ-3 שעות של חומר מוקלט. התרגול המשולב של ספר הלימוד תוך האזנה לחומר המוקלט מעניקים ללימוד העצמי מסגרת עבודה מסודרת והרגשה שאתם לא לבד, וכי יש מי שמקשיב לכם...
מבנה הקורס:
בקורס 14 שיעורים, כשכל שיעור עוסק בנושא ייחודי או מצב מחיי היומיום. הקטעים הנקראים ומתורגלים עם הקריינים מסומנים לאורך הספר בסימן התקליטור : שיחה (DIALOGO) - עם דגש על מילים וביטויים חדשים. אוצר מילים (VOCABOLARIO) - חיזרו וקיראו בקול עם הקריינים את המילים והביטויים שהופיעו בשיחה! שאלות הבנה (COMPRENSIONE DEL TESTO) - מבחן קצר לוודא שהבנו את תוכן השיחה. מנהגים ותרבות (COMMENTI CULTURALI) - קצת חומר למחשבה ולידיעה... "שיחה אקטיבית" (VIDEO-ACTIVE) - תרגול חוזר של חלק מן השיחות, כשהפעם הלומד ממלא את תפקידו של אחד המשתתפים וקורא בקול את חלקו בהתאם לכתוביות המתאימות המופיעות על המסך. נושאים נבחרים בדקדוק ובתקשורת (GRAMMATICA E COMUNICAZIONE) - מנוסח ומוגש בצורה ברורה, עם הסברים מלאים בעברית ועם חשיבות עליונה לבניית אבני היסוד הנכונים בשפה! קיראו בעצמכם, ודאו שהבנתם, ועיברו לביצוע התרגיל המתאים... תרגילים (ESERCIZI) - פיתרו בעצמכם, ורק לאחר-מכן תרגלו אותם יחד עם הקריינים!

Screenshots

Screenshot 1 of 18 Screenshot 2 of 18 Screenshot 3 of 18 Screenshot 4 of 18 Screenshot 5 of 18 Screenshot 6 of 18 Screenshot 7 of 18 Screenshot 8 of 18 Screenshot 9 of 18 Screenshot 10 of 18 Screenshot 11 of 18 Screenshot 12 of 18 Screenshot 13 of 18 Screenshot 14 of 18 Screenshot 15 of 18 Screenshot 16 of 18 Screenshot 17 of 18 Screenshot 18 of 18