ספרדית ללימוד עצמי (מתחילים)


ספרדית ללימוד עצמי (מתחילים)
Download on the AppStore Click here to request a review of this app

  • App Store Info

Description

קורס זה מיועד לכל מי שמעוניין ללמוד ספרדית החל מהרמה הבסיסית ביותר, או מי שיש לו ידע בסיסי אך רוצה להבין יותר את הדקדוק ולארגן את ידיעותיו.
הספרדית כיום היא השפה הפופולארית ביותר בעולם אחרי האנגלית, ומדברים בה 500 מיליון אנשים ב-21 ארצות ברחבי העולם שבהן היא שפה רשמית. גם בישראל גוברת בשנים האחרונות ההתעניינות בשפה, בספרות שלה, במוזיקה, בריקודים, בתוכניות הטלוויזיה ועוד.
בכל שיעור בקורס ניתן למצוא נושא בדקדוק לצד דיאלוג ואוצר מילים במגוון נושאים הנוגעים לחיי היום-יום. אך יש לזכור כי לימוד שפה כולל גם הכרת תרבויות שונות ומנהגים שונים, ועל כן כולל הקורס גם מידע על מנהגים ותרבות מארצות דוברות ספרדית. כמו כן, מופיעים בכל שיעור תרגילים שכדאי מאוד לעשותם על מנת לבסס את הידע. בסוף השיעור מופיעים פתרונות התרגילים, ובאמצעותם ניתן לבדוק אם ענית ופתרת נכון.
סרטי הווידיאו המלווים את הקורס נועדו לסייע לך בתהליך הלימוד. נוסף על כך שהם יאפשרו לך לשמוע את ההגייה הנכונה, ידוע כי שמיעת המילים והמשפטים היא שיטה בדוקה לזכירה טובה יותר.
נושאי הדקדוק השונים נלמדים באמצעות התרגילים שבאים מיד לאחר ההסבר העיוני. תרגילים אלו נקראים ומתורגלים רובם גם בווידיאו בעזרת הקריינים ומשמשים ציון דרך חשוב עבורכם, הלומדים, לבחינה ולהערכה עצמית באם אתם שולטים בחומר הקיים ומוכנים לעבור לנושא או לשיעור הבא.
מבנה הקורס:
בקורס 14 שיעורים, כשכל שיעור עוסק בנושא ייחודי או מצב מחיי היומיום. הקטעים הנקראים ומתורגלים עם הקריינים מסומנים לאורך הקורס בסימן הוודיאו: שיחה (DIÁLOGO) - עם דגש על מילים וביטויים חדשים. אוצר מילים (VOCABULARIO) - חיזרו וקיראו בקול עם הקריינים את המילים והביטויים שהופיעו בשיחה! שאלות הבנה (COMPRENSIÓN DE TEXTO) - מבחן קצר לוודא שהבנו את תוכן השיחה. מנהגים ותרבות (COMENTARIO CULTURAL) - קצת חומר למחשבה ולידיעה... "שיחה אקטיבית" (VIDEO-ACTIVE) - תרגול חוזר של חלק מן השיחות, כשהפעם הלומד ממלא את תפקידו של אחד המשתתפים וקורא בקול את חלקו בהתאם לכתוביות המתאימות המופיעות על המסך. נושאים נבחרים בדקדוק ובתקשורת (GRAMÁTICA Y COMUNICACIÓN) - מנוסח ומוגש בצורה ברורה, עם הסברים מלאים בעברית ועם חשיבות עליונה לבניית אבני היסוד הנכונים בשפה! קיראו בעצמכם, ודאו שהבנתם, ועיברו לביצוע התרגיל המתאים... תרגילים (EJERCICIOS) - פיתרו בעצמכם, ורק לאחר-מכן תרגלו אותם יחד עם הקריינים!

רשימת השיעורים הנלמדים ותוכנם:
בשיעור 1 נלמד: לברך לשלום; לשאול, לומר ולאיית את השם הפרטי ואת שם המשפחה; לשאול ולהגיד את המקצוע ואת מספר הטלפון
בשיעור 2 נלמד: לבקש ולתת תיאור אופי של בני אדם; לתאר בני אדם מבחינה חיצונית
בשיעור 3 נלמד: לבקש ולתת מידע על עצמך: שם, ארץ/עיר מוצא, גיל, מצב משפחתי; לדבר על המשפחה
בשיעור 4 נלמד: לתאר עיר; לתאר מיקום של אתרים ובניינים בעיר; לשאול ולדבר על קיום של דברים
בשיעור 5 נלמד: לדבר על העבודה; לתאר איך מישהו עובד; לדבר על מה שעושים בעבודה
בשיעור 6 נלמד: לדבר על פעולות יום-יומיות; לדבר על תדירות
בשיעור 7 נלמד: לתאר בית; להגיד מה יש בתוכו; לדבר על מיקום של דברים
בשיעור 8 נלמד: לדבר על דברים אהובים ועל תחביבים; לדבר על עדיפויות; לשאול על הטעם האישי ועל עדיפויות
בשיעור 9 נלמד: לבקש ולקנות בחנות; לתאר ביגוד; לבחור מתנה למישהו
בשיעור 10 נלמד: להזמין במסעדה; להחליט איזו מנה לקחת
בשיעור 11 נלמד: לשאול ולהגיד מה השעה; לדבר על שעות העבודה של אנשים ומוסדות; לדבר על השִגרה
בשיעור 12 נלמד: לדבר על העתיד; לדבר על חופשות ונסיעות
בשיעור 13 נלמד: לדבר על הבריאות; לתאר מצבים; לתת עצות
בשיעור 14 נלמד: לספר על פעולות בעבר; לדבר על ביוגרפיה

אנו מקווים כי תוכל למצוא בקורס זה תועלת וגם הנאה,
בהצלחה!

What's New in Version 2023.11.22

Visualization Enhancements

Screenshots

Screenshot 1 of 20 Screenshot 2 of 20 Screenshot 3 of 20 Screenshot 4 of 20 Screenshot 5 of 20 Screenshot 6 of 20 Screenshot 7 of 20 Screenshot 8 of 20 Screenshot 9 of 20 Screenshot 10 of 20 Screenshot 11 of 20 Screenshot 12 of 20 Screenshot 13 of 20 Screenshot 14 of 20 Screenshot 15 of 20 Screenshot 16 of 20 Screenshot 17 of 20 Screenshot 18 of 20 Screenshot 19 of 20 Screenshot 20 of 20